Test článek

Potřebujete jakýkoliv produkt z našeho e-shopu reklamovat? Rádi vám pomůžeme! Celý proces bude jednoduchý. Pokud to situace dovolí, zboží vám rovnou vyměníme či vrátíme zaplacenou částku. Pokud zboží chcete jen vrátit, veškeré informace najdete na stránce Vrácení zboží.

 

Postup

  1. Níže naleznete formulář, který vás provede založením reklamace s údaji, které od vás potřebujeme.
  2. V rámci formuláře vyberte dopravu, kterou na náš sklad zajistí dopravce GLS nebo Zásilkovna. Dopravu platíme my. 
  3. Zboží pečlivě zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo a nerozbilo. Štítek nalepí na zásilku dopravce během předání.
  4. Připojte doklad o koupi. Pokud ho již nemáte, přihlašte k nám do e-shopu a autorizujte svůj e-mail. Veškeré objednávky pod Vaším e-mailem se po autorizaci zobrazí.
  5. Po obdržení zásilky na našem skladě se vám obratem ozveme a buď vám zašleme nové zboží nebo vám vrátíme částku na účet.

 

 

 

Poškození vzniklé přepravou

Pokud jste z jakéhokoliv důvodu zjistili poškození zásilky až po převzetí, neprodleně kontaktujte naše reklamační oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnnou zásilku (v případě zboží na objednávku zajistíme co nejrychlejší vyřízení).

 

Další informace

Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Pokud byste přesto měli další dotazy, kontaktujte nás na adrese info@denishenry.cz. K dispozici máte i Obchodní podmínky.

 

Adresa pro vlastní doručení

Denis Henry s.r.o.
Fučíková 254
Mnichovice 251 64
tel.: (+420) 777 733 213