¨

Reklamace a servis

 

Pro vyřízení důstojné reklamace se snažíme dělat maximuma a snažíme se vždy najít takové řešení, které nepříjemnou situaci co nejvíce zpříjemní a urychlí.

PRŮBĚH:

  • nejprve je nutné nás kontaktovat; poté zboží u Vás vyzvedneme na naše náklady
  • o zahájení reklamace ( obdržení zboží), nebo jakékoliv změny budete informován na uvedené emailové adrese
  • pro urychlení a přesné informace vyplňte reklamační formulář
  • zboží pečlivě zabalte aby nedošlo k jeho poškození, případně otevření během přepravy. Nejvíce vhodné jsou karotové krabice s jakoukoliv výplní, která zamezí dalšímu pohybu uvnitř krabice. 
  • reklamace neposílejte bez oznámení, zásilku na dobírku bez předchozí domluvy nemůžeme přijmout.

 

REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ:

V případě poškození zboží v zákonné záruční době ( u některého zboží může být záruka prodloužena), nás neprodleně telefonicky nebo e-mailem kontaktujte pro upřesnění informací. Naše společnost zajišťuje vyzvednutí zásliky přímo u Vás do druhého dne a to zcela zdarma. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s níže vyplněným formulářem, přesným popisem vady a dokladem o koupi. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zakoupené zboží, můžete bez udání důvodů do 14ti dní ode dne doručení vrátit; nesmí být použité a poškozené. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s vyplněným formulářem a infomací o čísle účtu, kam máme zaslat kupní cenu.

POZÁRUČNÍ SERVIS:

I po uplynutí záruční doby , zajištujeme servis veškerého zboží. V případě zjištění vady nás telefonicky nebo e-mailem kontaktujte. Zajišťujeme případné vyzvednutí zásilky a po servisu její doručení zět k Vám.

  • příjímáme zboží všech značek
  • jakožto autorizovaný prodejce jednáme výhradně vždy s výrobcem
  • zboží u vás vyzvedneme a opět přivezeme

 

POŠKOZENÍ VZNIKLÉ PŘERPAVOU ZÁSILKY:

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásliky a případně odmítnout převzetí neúplné či poškozené zásilky. Pokud kupující z nějakého důvodu zjístí poškození zásilky až po převzetí, je povinen neprodleně informovat naše reklamační oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnou zásliku ( v případě zboží na obejnávku, zajistíme co nejrychlejší vyřízení; problém s dopracem řešíem sami).

 


 
DOKUMENTY KE STAŽENÍ:
 

 

ADRESA PRO DORUČENÍ:                                                                                                                                        

Denis Henry s.r.o.                            tel.: (+420) 777 733 213 
Fučíková 254                                  e-mail: reklamace@denishenry.cz 
Mnichovice 251 64

 

denishenry