Reklamace a servis

 

Pro vyřízení důstojné reklamace se snažíme dělat maximum a snažíme se vždy najít takové řešení, které nepříjemnou situaci co nejvíce zpříjemní a urychlí.

PRŮBĚH:

  • Nejprve je nutné nás kontaktovat; poté zboží u vás vyzvedneme na naše náklady.
  • O zahájení reklamace (obdržení zboží), nebo jakékoliv změně budete informováni na uvedené e-mailové adrese.
  • Pro urychlení a přesné informace vyplňte reklamační formulář.
  • Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození, případně otevření, během přepravy. Nejvíce vhodné jsou kartonové krabice s jakoukoliv výplní, která zamezí dalšímu pohybu uvnitř krabice. 
  • Reklamace neposílejte bez oznámení, zásilku na dobírku bez předchozí domluvy nemůžeme přijmout.

REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ:

V případě poškození zboží v zákonné záruční době (u některého zboží může být záruka prodloužena), nás neprodleně telefonicky nebo e-mailem kontaktujte pro upřesnění informací. Naše společnost zajišťuje vyzvednutí zásilky přímo u vás do druhého dne, a to zcela zdarma. Zboží je nejlepší vracet v obalu, ve kterém vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu, s níže vyplněným formulářem, přesným popisem vady a dokladem o koupi. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zakoupené zboží můžete bez udání důvodů do 14 dní ode dne doručení vrátit; nesmí být použité a poškozené. Zboží je nejlepší vracet v obalu, ve kterém vám bylo doručeno, případně jinak připraveno, pro přepravu s vyplněným formulářem a informací o čísle účtu, kam máme zaslat kupní cenu.

POZÁRUČNÍ SERVIS:

I po uplynutí záruční doby zajišťujeme servis veškerého zboží. V případě zjištění vady nás telefonicky nebo e-mailem kontaktujte. Zajišťujeme případné vyzvednutí zásilky a po servisu její doručení zpět k vám.

  • přijímáme zboží všech značek
  • jakožto autorizovaný prodejce jednáme výhradně vždy s výrobcem
  • zboží u vás vyzvedneme a opět přivezeme

 

POŠKOZENÍ VZNIKLÉ PŘEPRAVOU ZÁSILKY:

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a případně odmítnout převzetí neúplné či poškozené zásilky. Pokud kupující z nějakého důvodu zjistí poškození zásilky až po převzetí, je povinen neprodleně informovat naše reklamační oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnnou záslilku (v případě zboží na objednávku zajistíme co nejrychlejší vyřízení; problém s dopravcem řešíme sami).

   

ADRESA PRO DORUČENÍ:                                                                                                                                        

Denis Henry s.r.o.                            tel.: (+420) 777 733 213 
Fučíková 254                                  e-mail: reklamace@denishenry.cz 
Mnichovice 251 64

 

denishenry