Reklamace

Potřebujete jakýkoliv produkt z našeho e-shopu reklamovat? Rádi vám pomůžeme! Celý proces bude jednoduchý. Pokud to situace dovolí, zboží vám rovnou vyměníme či vrátíme zaplacenou částku. Pokud zboží chcete jen vrátit, veškeré informace najdete na stránce Vrácení zboží.  

Postup

  1. Níže naleznete formulář, který vás provede založením reklamace.
  2. Budeme od vás potřebovat číslo objednávky a e-mail.
  3. V rámci formuláře vyberte dopravu, kterou na náš sklad zajistí dopravce GLS nebo Zásilkovna. Dopravu platíme my. 
  4. Zboží pečlivě zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo a nerozbilo. Štítek nalepí na zásilku dopravce během předání nebo jej vytisknou na pobočce.
  5. Připojte doklad o koupi. Pokud ho již nemáte, přihlašte se k nám do e-shopu a autorizujte svůj e-mail. Veškeré objednávky pod Vaším e-mailem se po autorizaci zobrazí.
  6. Po obdržení zásilky na našem skladě se vám obratem ozveme a vrátíme částku na účet. 
 

Poškození vzniklé přepravou

Pokud jste z jakéhokoliv důvodu zjistili poškození zásilky až po převzetí, neprodleně kontaktujte naše reklamační oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnnou zásilku (v případě zboží na objednávku zajistíme co nejrychlejší vyřízení).

Adresa pro vlastní doručení

Denis Henry s.r.o.
Fučíková 254
Mnichovice 251 64
tel.: (+420) 777 733 213