Reklamace

Potřebujete jakýkoliv produkt z našeho e-shopu reklamovat? Rádi vám pomůžeme! Celý proces bude jednoduchý. Pokud to situace dovolí, zboží vám rovnou vyměníme či vrátíme zaplacenou částku. Pokud zboží chcete jen vrátit, veškeré informace najdete na stránce Vrácení zboží.

 

Postup

  1. Kontaktujte na e-mailu info@denishenry.cz, kde nám stačí uvést číslo objednávky, důvod reklamace a číslo účtu, pokud byla objednávka na dobírku (není nutné v případě online platby). Nezapomeňte připojit fotografii (stačí z mobilního telefonu) s produktem a pokud se jedná i viditelné poškození, tak jeho detail.
  2. Zboží pečlivě zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo a nerozbilo.
  3. Připojte doklad o koupi. Pokud ho již nemáte, přihlašte k nám do e-shopu a autorizujte svůj e-mail. Veškeré objednávky pod Vaším e-mailem se po autorizaci zobrazí.
  4. Dopravu, kterou k nám zajistí dopravce DPD, platíme my. Stačí nám zaslat ideální den, kdy u vás můžeme zboží vyzvednout.
  5. Po obdržení zásilky na našem skladě se vám obratem ozveme a buď vám zašleme nové zboží nebo vám vrátíme částku na účet. 

 

Poškození vzniklé přepravou

Pokud jste z jakéhokoliv důvodu zjistili poškození zásilky až po převzetí, neprodleně kontaktujte naše reklamační oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnnou zásilku (v případě zboží na objednávku zajistíme co nejrychlejší vyřízení).

 

Další informace

Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Pokud byste přesto měli další dotazy, kontaktujte nás na adrese info@denishenry.cz. K dispozici máte i Obchodní podmínky, kde se dozvíte vše.

 

Adresa pro vlastní doručení

Denis Henry s.r.o.
Fučíková 254
Mnichovice 251 64
tel.: (+420) 777 733 213

 

denishenry