Doprava a užitečné informace

 

SAMOZŘEJMOSTI BĚHEM NÁKUPU

  • telefonická podpora při nakupování
  • možnost objednávky po telefonu
  • SMS informace o vyskladnění s číslem zásilky
  • faktura v e-mailu
  • doprava zdarma
  • on-line platba GoPay

 

ZBOŽÍ JE BĚHEM PŘEPRAVY PLNĚ V BEZPEČÍ

  • o zásilky nadstandartně pečujeme
  • doručení a průběh pravidelně kontrolujeme
  • vždy používáme nové a pevné krabice s výplní
  • velké zásilky jistíme fixační páskou s kovovou sponou
  • o doručení zboží se starají společnosti Geis, DPD nebo Česká pošta

Pokud  byste s doručením nebyli spokojeni, kontaktujte naší zákaznickou
linku nebo nám zašlete zprávu. V případě, že je zásilka jakkoliv poškozena nebo rozbalena, neprodleně nás kontaktujte.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • v případě reklamace u Vás zboží zdarma vyzvedneme
  • o veškeré další úkony pečujeme sami
  • při každé změně zasíláme informaci
  • nahlášení reklamace je možné na adrese reklamace@denishenry.cz

 

Zakoupené zboží je možné bez jakéhokoliv důvodu vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů. Dle dohody vyzvedáváme zboží do druhého dne přímo u Vás. Více informací o vrácení zboží naleznete na této stránce.

Jakožto autorizovaný prodejce vybraných značek dokážeme plnit veškeré požadavky nejen zákazníků, ale také výrobců. Zároveň garantujeme plný servis od podání reklamace až po prodej náhradních dílů.

denishenry